Bolitas Story: Si Ilonggo Bolitas Boy

May party kami to sa Boarding House.. Haaaa tagay diri tagay didto!

Videoke... kanta kanta!

Sige tagay namun magboardmate..

Syempre kung may Girls Talk, may ara mn Mens Talk!

Te storyahanay kmi sang mga topic nga wherein makabulig gd boost sang amon sexual life. Hatagay kmi tips kag techniques sa pang toro nga performance sa kama, mga lodging houses diri sa Iloilo, kag damu pa ah.

Gusto nyu mabal an iban?aaahhh haha syempre hindi... kung mag barkadahay na ta ahm..hhehe

Hatagan ko lang kamu isa ahm...

sa mga chicks da... namit gdmn haw?

makaaladik gdmn?

mapabutang ko tani mung! galing nakabatyag ko kulba bc mainfection tarugo ko... te wala nalang.

damu pa ni daan matuhugan ya... damu pa ni mapa ugayong ya... pa pilasan ko lang?.hindi!

Paltak lang ayos na pabutang bolitas? daw hindi gd.. pero daw nami mn tani.hahaha Posted by Kamanyakan sa Syudad sang Iloilo


kung sige ayod mo sa babayi kag mamalhan na gni... ang damu kuarta kag may budget gina butangan lubricant.. pero kung wala... laway eh.

back to topic..

Kibot ko nga ginhambalan ako sang isa ko ka boardmate nga taga.... Iloilo eh.haha

Meg.. basi gusto mo magpabutang  bolitas kabalo ko magbutang.

Hambal ko oh! grabi kabalo ka? inosente pa ko to sa ginatawag nga bolitas pero kabati nako na sadto pa.

OO eh! may ari ko di gni sbng..

Ha?! Be palantaw be!... kag ginpakita ya mn samon... bilib 2 kabilog nga bilog ga salop sa panot ka buto na ah.

Nami ni pre! kapin pa sa mga alpot... kung may plano bala kmo mangalpot haw. May ara ko gni kilala nga nabalbal ko.. xa pa gtx sakon makadto sa balay ya kay namit liwat liwaton kuno.... maka aladik.

Damo na ni nagpatakod bulitas sakon... may ara gni nga tiyo ko ako nagbuatng! damo pagid to iya damo to! Ah daw mais lang!

ang holen ka botelya ni ang gamit ko... amo ni ho... gina explain ya gd kung panu himuon ang pag pasulod sang booitas sa ana ka lalaki....

te indi ko na pag isa isahon...

basta mu na chura sang buto nga may bolitas ho...

ginpicturan sang boardmate ko..hahaha lango lango..

Source: http://gwapoilonggo.blogspot.com/2011/10/si-ilonggo-bolitas-boy.html?zx=55dd89b7dc3b4ce5

Mga Komento

Mga sikat na post sa blog na ito

Bolitas Story: 3 Hari

Ang Bolitas ni Bayaw (Complete Story)

Bolitas Story: Dahil Sa Pagtataksil Ng Asawa Ko